Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, July 15, 2013

Ramadan datang lagi..

Alhamdulillah..hari ni sudah 6 hari kita di bulan Ramadan. Syukur diberikan nafas dan kesempatan untuk meneruskan kehidupan dan beribadah kepadanya..tahun ni 1434 Hijrah..tahun ke 3 puasa sebagai seorang mama..syukur..
Atirah makin besar, makin nyenyak tidurnya..so belum lagi atirah bersahur bersama papa dan mama. Tiada gangguan..mama bangun masak, dan kami berdua bersahur selalu jam 5.15pg.dan adakalanya sempat minum air je sebab tak terjaga..
6 Ramadan dah..tapi mama dan atirah sempat berterawih sekali je..mari kita tengok alasannya…hari 1-3 mama cuti.maka kami berada di rumah sahaja..hari ke empat mama semangat nak berterawih.and we made it!atirah suka. Berbaju kurung lagi tau.tapi masa solat dia tak berada jauh ngn mama.asyik pegang kaki je. Kami buat 6 rakaat je.hehe.. 2 hari selepas tu, makan kenyang sangat so tak pergi solat terawih..dan kami berbuka di luar..
Mari tengok wajah atirah yg ayu ni.heheh.camwhore with mama before pergi masjid. Insyaallah nak pergi malam ni.semoga suksess!!!
Ramadan korang macam mana??

Sebelum tu,jangan lupa singgah FISSTICKER k..mana la tau korang mencari sticker untuk pelekat pada barangan peribadi atau perniagaan korang ye 
Salam Ramadan semua…tq kepada yang masih sudi bertandang di blog yang kian suram ni..



atirah dapat rewards..hehe.sebab behave masa mama sembahyang terawih..sebenarnya papa nk singgah kedai beli minyak rambut.so alang2 ape adehal setakat minum seteguk dua di mamak kan.heheh..

2 comments:

YaNiE^MoRA said...

salam..sy nk ty,puan hantar ank ke teratak manja ke?ok ke kat situ?ade contact number x?

YaNiE^MoRA said...

salam..sy nk ty,puan hantar ank ke teratak manja ke?ok ke kat situ?ade contact number x?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;