Friday, March 9, 2012

preloved item#1 : tudung bawal

as- salam

hari ni ada update bergambar..saya nak let go tudung bawang yang sangat jarang saya pakai..kenapa nak letgo?sebab jarang pakai dan banyak warna seangkatan dengannya..so lepas dihitung2..saya rasa nak let go tudung bawal crown saya ni..

tudung bawal crown ni yang ada sulaman benang atas kepala,,saya beli online dari CTREDZUAN.COM.kain bawal yang bagus serta sulaman yang kemas..



saya pakai tudung ni masa pergi cameron highland :)



warna: light pink
pakai hanya 2 kali
harga sebenar :Rm85
saya nak jual harga rm 60
kondisi sangat tip top : 9/10


warna: light cream
pakai hanya 2 kali
harga sebenar :Rm85
saya nak jual harga rm 60
kondisi sangat tip top : 9/10


ini tudung bawal sulaman tebal..cantik warna biru ni..saya ada banyak tudung warna biru..so dengan berat hatinya saya nak letgo jugak..sebab jarang jugak pakai tudung ni...


warna: light blue
pakai sudah 4 kali
harga beli rm63
 saya nak jual harga rm 40
kondisi tip top - 9.5/10


harga boleh dirunding lagi..sila sms atau email saya ye
0136323715
norhafiszah@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;